tirsdag 5. januar 2010

Endelig! - bilder av min fantastiske julekalender!! :) (del 1)





Dette koselige hjemmelagde kortet fulgte med julekalenderen, og var det første jeg åpnet :)







Ikke alle bildene er i rekkefølge, for siden jeg har vært så treig med å blogge, har jeg mistet litt oversikten.







Disse kjempesøte julepynt-figurene tror jeg var 1. og 3. des. Lyset som jenta holder frem var dessverre knekt :/
Det var også en engel i rødt glass med gullvinger en av de første dagene, men den var dessverre knekt i overgangen til hodet... :(



























Telys med tropical-duft. Midt i blinken :)











2 nøster lanett i flaskegrønn og lys blågrønn. Lurer på hva det skal bli av dem? :)

 

Deilig såpe fra Bodyshop med herlig jordbærduft. Mmmm... :)

Papirlommetørkler med gavedekor. Første gangen jeg har sett søte snørrfiller ;)



2 nøster Lerke i en herlig gråblågrønn farge :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar