mandag 21. desember 2009

Verdens beste adventskalender - verdens dårligste samvittighet

I september, var det vel, meldte jeg meg på julekalenderbytte på Hobbyboden. Uti oktober fikk vi beskjed om hvem vi skulle bytte med, vi lagde ønskelister og satte i gang med handling og ordning. Jeg byttet med ei koselig dame, Karianne (www.strikkemor.blogspot.com).

I reglene står det at det skal blogges minumum en gang i uka fra kalenderen. Men som dere ser, finnes det foreløpig ingen blogger fra den.
Jeg har ikke kamera, men har jo laget de andre innleggen her inne med mobilkameraet. Nå har jeg altså klart å miste kabelen som skal mellom mobilen og dataen. Selvsagt burde jeg kjøpt en ny en for lenge siden... Har bare blitt utsatt :( typisk meg. Skal prøve å få mannen til å ta med hjem en fra byen i dag, for nå er absolutt hele leiligheten ryddet, og den er iiinge plasser :(

Men kalenderen jeg fikk har vært så fin og så koselig at jeg blir helt satt ut!! Jeg har fått garn, stoffbiter, stearinlys, karalmeller, oppskriftshefte, hjemmestrikket klut, maskemarkører osv osv. Helt fantastisk!!!

Håper at jeg får blogget i kveld, beklager så mye til Karianne :(

(håper også at hun er fornøyd med kalenderen som jeg lagde... )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar