tirsdag 8. september 2009

Årets første julepresang: omslagsgenseren fra Feminin strikk


Armene er faktisk like lange, det er bretting jeg ikke kan *flaut!*
Genseren er strikket i str M, i KH BOMULINE, farge 661, svart med koksgråe sjatteringer og effekter. Garnet kjøpte jeg på Fretex for 5,- pr nøste, brukte 7-8 nøster. Så det ble en billig genser :)
Strikkefastheten stemte bra.

Måtte en tur i vaskemaskinene, da den luktet skikkelig røyk. Slik er det når venninne røyker, og jeg likevel bare MÅ strikke ;)

Her henger den til tørk etter å ha blit strukket litt i.






Klar for innpakking, med stoppegarn, merkelapp og banderol med vaskeanvisninger.
Gaven er til min lillesøster; Mette :)

5 kommentarer:

  1. Kjempefin genser. Heldige lillesøster!
    Dette var forresten en veldig proff og stilig måte å "emballere" den på. I bloggen min finner du oppskrift på gavepose, og du er interessert ;-)

    SvarSlett
  2. Nydelig genser du har strikket. Heldige søster

    SvarSlett
  3. Hei! Gensaren er nydelig! Eg ser fram til å sjå dei neste;)

    Takk for ei herleg helg, det var kjekt å bli kjent med deg!

    SvarSlett
  4. For en flott genser, heldig søstra di som får den til jul :)

    SvarSlett